Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Natural born killer smoking hasch and weed Reply To: Natural born killer smoking hasch and weed

#556614

teslakid
Member
Genpoolen wrote:
Alethea wrote:
Nää men allvarligt.Är jag en RASIST 😯 för att jag helt enkelt vägrar att omformatera mitt liv efter vad andra säger är rätt eller fel.Jag förstår ju naturligtvis att ordet Neger är stötande på vissa vis.Men att lära mig att det får “man”inte säga de blir inte lätt.Så då har ju samhället lr världshälelet misslyckats med mig i uppfostringssyftet.Jag vägrar.
I min sönderknullade skalle heter det böckling, negerbulle, och blatte.Och vill ngn kalla mig för Svenne eller Svenska hund så e de helt ok.En gång sa ngn Lakrits tomte och jag frågade vad det var och det visade sig vara blatte.
Om jag inte vill att min dotter ska gifta sig med en muslim för att jag är rädd om min tös, gör det mig till rasist :?: Jag vill gärna inte tänka så om mig själv men om det är så får jag nog göra omvärderingar och lyssna på vad visheten säger.Jag kan inte tänka mig att jag är ensam i det här inte så som det ser ut i världen.Var går gränsen :?: vad är det som gör oss/mig till en rasist?
För om det är så att jag fyller kvoten så får jag väl ta steget om jag inte hittar “rätt” här i negerbull landet.

Nåväl :P Ha en go dag alla vita, gula, svarta och gröna gubbar o tanter, bögar och lebbar och alla andra konstiga mystiska människor av kött och blod.One love.

Inte bara det där med att det är okej för de att kalla oss för vad som helst, svenne jävel etc… förra veckan kom min lilla dotter hem från första dagen i 5e klass å var helt förkrossad då nån alban kallat henne svenne hora, jag menar förfan hur långt skall det får gå innan man skall behöva ta problemet i egna händer?

samt sommras när min dotter gick ur 4e klass fick dem inte ens sjunga svenska nationalsången på sin skolavslutning då det ansågs vara stötande för invandrarna, jag menar va i helvete?! vart fan har vi hamnat någonstans? vi är trots allt i sverige å då anser jag att vi har full rätt att sjunga våran nationalsång, det är ju något invandrarna bara får acceptera det är trots allt sverige
så förbannat irriterande förstår inte hur politikerna tänker, jävla pack. 🙄

Håller med båda..
Man ska ta seden dit man kommer oavsätt land man kommer från, visst är det fritt fram att välja livsstil som man vill, men varför överhuvudtaget värdera ner andras val?

Jag funderade nån gång på varför det är fult att säga tex blatte.. Det fula ligger bra i tolkningen av ordet, om en majoritet bara slutade använda det i negativa sammanhang så skulle det snart ses som positiv.

Vi är alla samma i grunden och det är lika fel oavsätt vilket land ungen som säger “svenne hora” till en i 5e klass. Men det stora felet ligger i att föräldrarna och/eller samhället i sig inte kan lyckas bättre än så. Så var fan är vi påväg egentligen? Är det inte meningen att man borde lära ut att visa respekt till alla och allt annat vanligt hyffs?

Hela samhället är ju nästan byggt på en grund baserad på att folk har olika värde pga vilka val dom gör..

Men det sjukaste måste nog va att alla klagar på det men allt för få gör
nånting åt det, utan fortsätter på samma sätt som innan trots att man tydligt ser att resultatet blir fel..