• reaper

    Member
    2009-07-19 at 22:38

    Klart CC är ett jippo! Jädrans gjutet sådant som plockar fram tävlingsandan hos coffeshops och frö-producenter och peppar dem till att ta fram nya feta strains och produkter. ALLA tycker ALLTID att DERAS shit e de feetaste. Nån har odlat nått bull jä-la bushweed, fullt me frön för de har hermat o skit, men ja de va lite frö o så, men helt ok röka.. NEJ d du har är skit bulll!! Köp lite riktiga frön från DP eller nån seriös frö-producent, har strainen dessutom vunnit cuppen så vet du att iaf några utomstående människor rökt och verkligen gillat sorten.
    För människor som odlar måste självklart cuppen va spännande. Nya strains, nya tekniker, du kan snacka lite in person med killarna från HESI eller CANNA om deras näring osv.. Knyta massa balla kontakter och njuta av jädrans fet tjorvel :D
    Tycker du hatar lite väl mkt rumble. När var du på cuppen senast? Kan ju va så att du bara fått nedrans tråkig upplevelse just den gången, och det är ju bara att beklaga : Men att bara hata lös sådär tycker jag ger lite dålig stämning.
    Personligen tycker jag det är aningen dyrt dock. Men jag o mrs.Xen knegar o sparar för att komma iväg.

    Hade vatt najs om vi var fler från forumet som hooka på samma boende och kunde chilla tillsammans för om vi delar, då får vi meera o kan rulla riktigt feeta :))

    Kicka PM till mig eller skriv i tråden så styr vi upp det tillsammans.

    FRIDENS!!