Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling rullande oding i stor omfattning Reply To: rullande oding i stor omfattning

  • rodtjur

    Member
    2008-07-26 at 16:55

    Tycker verkligen inte du ska starta ett projket av sån här grad, och du snackar om försäljning också! Poliseerna här på forumet är nog redan hack i häl på dig, OM ni nu skille göra detta, vänta ett tag, säger som alla andra här, mycket bättre att hålla det litet till en början och få erfarenhet.

    För även om ni skulle klara er undan farbror blå, tänk om ni går in med alla dessa pengar så köper ni fel grejer eller något, kanske plantorna dör och ni alla har agt ner en jävla massa tid o energi på något helt värdelöst!

    Så, jag säger så här.
    1. Få erfarenhet, slå upp en liten odling först för eget bruk, kör du i hydro kan du få uppemot 150g (rätta mig någon? har 0 koll på hydro) per planta och det är inte fyskam! Och så tycker jag du tar bort den här tråden så fort du kan!
    2. Var verkligen säker på att ni inte lämnat några spår efter er om ni ska slå på stort, ett 30kvm rum fullt med gärs i hydro, då får ni skaka galler en bra bit framöver, och du låter rätt ung också i talesättet hur kul är det att bara vara typ 18 och redan ha en prick i registret för GROVT narkotika brott. Jag själv är 19 och har två plantor får noja i princip varje dag, så fort någon knackar på dörren t o m får jag hjärklappning!

    Men som sagt, det är upp till er men se verkligen till att ni vet att ni inte åker fast, för ett sånt brott stannar kvar livet ut.