• reaper

    Member
    2007-11-11 at 16:57

    Tack så mycket för svaret

    Jag är medveten om att mitt psyke lätt kan bli orolig och förstora upp saker å ting, tex ruset påverkan. Nå väl. Men vad tror du om spänningarna och huvudvärken som jag har haft och har, det är inget som jag känner igen sen tidigare utan kom dagen efter ruset. Kan det vara hjärnan som inte är van vid cannabisen, för jag har läst att THC kan sitta kvar i fettvävnader ett par veckor efter ruset för att sen klinga av?. Jag kände en stark yrsel under ruset och även efter ruset när jag skulle ställe mig upp trodde jag att jag skulle svimma när som helst, kan det har blivit något i blodtrycket och hjärnan inte fick tillräckligt med blod under ruset/post-ruset? , jag kollade dock pulsen och den var inte ovanlig hög under större delen av ruset eller efteråt, men det var en stark yrsel känsla.
    överlag mår jag bättre å bättre men det är främst spänningarna och den lätta huvudvärken som bekymrar mig, kan som inte förstå vart det annars kan komma ifrån och om du vet ev. vart det kan komma ifrån, du har ingen personliga erfarenheter?