Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Kass bild men vet nån vad det kan vara? Reply To: Kass bild men vet nån vad det kan vara?

  • reaper

    Member
    2008-02-26 at 19:30

    @Nattkatt wrote:

    @grodden wrote:

    Den här snubben nattkatt är ju för skön. Nu har hon i en månad bombarderat swecan med ett par inlägg om dan i flera egna trådar. Det verkar inte som personen läst något eller ens pratat med nån någorlunda erfaren person överhuvudtaget. Föresår därför att vi samlar ihop nattkatts trådar till en enda, den ultimata noobtråden! 😉

    Måste bara få påpeka en sak, “grodden”. Jag klickade bara slumpmässigt på ett alias som varit med i två månader och skrivit 288 inlägg så mina är väl knappast nåt att bråka om. I forumets beskrivning står ju dessutom att det är för nybörjare med nybörjarfrågor så … :?: :?: :?:

    ok då, du har rätt att nybörjare får ställa sina frådor men man ska läsa lite innan tycker jag, MEN ditt problem är att du ger dig inte alls även om du har fått ditt svar tre ggr redan, jag säger det för SISTA gången, DET GÅR EJ ATT SORTBESTÄMMA EN CANNABISPLANTA GENOM ATT TITTA PÅ EN BILD.

    och jag håller med chillum, din planta kan inte ha växt så mycket på en vecka. du är säkert jätte lat för att läsa lite här o där på swecan o liknande sidor om du nu inte driver med oss…