Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Knark är bajs Reply To: Knark är bajs

  • powerpuffgirl

    Member
    2006-09-06 at 21:02

    Jag var själv anti när jag var i den åldern. Jag gick på skräckpropagandan. Att jag ändrade åsikt var just att jag såg att folk inte dog om de hade testat. Och detta kombinerat med nyfikenhet gjorde att jag testade (och inte fan såg jag några haschtroll, ursäkta tjejen i programmet, men jag började skratta när jag hörde det).

    Arguemten mot droger var att man blir ful av det och att det är olagligt. Att det är olagligt är det enda skälet till att jag har mått dåligt av det. Tacka sjutton för att man nojjar…

    Sådana där program gör mig bara röksugen, och vore jag inte så nojjig, så skulle jag röka en fet nu…

    Konstigt nog är jag inte heroinist trots att det var 7 år sedaa jag testade första gången. Men å andra sidan så har jag inga kontakter. De gånger jag har rökt, så har jag blivt bjuden (TACK till de givmilda som har bjudit! :love: ). Och de som har bjudit har vetat vad jag står. Bara EN gång (och då trodde jag fortfarande på skräckpropagandan och tackade nej) har det hänt att någon har frågat sådär apropå.

    Jag är inte kändis eller långhårig i palestinasjal utan just en vanlig alldaglig kvinna i bostadsrätt, med akademisk utbildning och gillar varken vänster eller höger inom politiken. De hippa innemänniskrona skulle uppfatta mig som tråkig, svenssons tycker nog jag är knäpp – men det bjuder jag på! I min omgivning tycker man knark är bajs.

    Nä, låt var och en bli salig på sin tro. Dissa inte de som tycker knark är gotteligottgott och tjata inte på de som inte villl. Tro på er själva!

    hälsar PPG