Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Fråga i Aftonbladet Reply To: Fråga i Aftonbladet

  • reaper

    Member
    2006-02-25 at 13:55

    Jag blir så jävla föprbannad på förbudet! :? om jag vill jag röka en pipa hasch ska jag fan få göra det, dom som säger att det sabbar hjärnan..kan ta sina sabbade jävla hjärnor & dunsta! hör klagomål från nära vänner om att jag bör sluta & har också gjort det efter gripning men textar för legalisering. dom tog utrustning värd minst 5000:- satte mig under koll varannan vecka på UT!?, & därför omedgörlig persona! det ska inte vara skillnad mellan hasch & “herbal hasch” drog är drog! vakna upp sverige! i amsterdam finns Coffeeshop & odlingar utan höjda ögonbryn, bara vanligt umgänge, precis som alchohol..jag kommer aldrig sluta droga allt det jag kommer över..ett pistolskott i huvudet skulle bli sista drogen. pga kränkningen, logisk naturlag att äta vad man vill! ni som inte är för droger ska hålla er utanför den kretsen, ni kan inte ändra utan buller!..så ligger det till..sluta bär skor ungefär! upp med ändring & ta ert absurda/avundsjuka drömmeri om drogarens härlighet i er nyktra värld i anus! jag ska bort, bort bort från glappkäftar & hatiska antidrog drömmare..vi kan polis-militära emot förbud också, var så säkrade! ;)
    Legalize it!!! alltet! jag hadde lika bra kunnat odlat medecinsk marijuana till deppresiva ungdommar & äldre..jag vet att jag blir en lyckligare människa-mer frö än vete!