Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken klirr’s 1:a bubblertråd (40lit)-KALI MIST:updat 1 gång/v Reply To: klirr’s 1:a bubblertråd (40lit)-KALI MIST:updat 1 gång/v

  • reaper

    Member
    2008-12-22 at 12:17

    go dagens herr klirr!
    då var det äntligen semester för min del, ska befinna mig på jobbet igen den 5/1! ruskigt skönt då jag inte haft så mycket ledighet det sen jag flyttade upp hit i våras. Jaja, blir ju inte så mycket ledighet då det ska renoveras hemma så kärringen blir glad :P

    Men tror du att man kan få ut lika mycket från 4 planter i scrog som i sog? tänkte om inte ytrummet är nån begränsning så borde scrog oxå producera en del eller? som du sa så tycker jag att rent estetiskt ser det väldigt fint ut med screenofgreen :-)

    jävlar stammen var inte den smalaste på din lilla gubbe där :-) köper du alltid vanliga frön? alltså inte femmade då :-)

    fan utbudet på den där seedboutiqe är ju hejdlös, bruden tycker jag är rätt konstig om jag sitter o glor på dom olika strains en längre stund haha

    tror jag hänger nåt smått på tork idag så man kan tända en fet nyårs-spliff när vi rullar mot 2009 :-)