FREE!Oxygen, Barn, Græss, Vatten E IDAG FORTFARANDE GRATIS!!

Musik, film, kläder och allt om cannabiskulturen.

Moderatorer: YriLuvan, Dumle

Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

FREE!Oxygen, Barn, Græss, Vatten E IDAG FORTFARANDE GRATIS!!

Inlägg av reaper » 2007-06-12 13:35:17

Om man kan få dessa ting dem gratis fra var som helst eller fra vem som helst som du tror skapade dem eller han eller hon som skapade hela jorden/ livet samt extraterresterial forces & beings - så kan man væll kunna få vad som helst i jorden gratis idag, eller hur?

Folk gillar att kasta f mycket, nær dær sultas en massa barna och fartiga overallt runt om i varlden. Kan du kunna tenke på att manga Europeiska och dem andra så kallat førsta varlden bruka kastas eller brænna opp vad man kallas før "excess annual produces" under Ekonomi- dær mat overstocks fra bonder overalt i landet blir brænnat, nær en massa barna sultas i jorden? have you never heard about this?

Idag for exempel, på væg att børja med min working day, fant jag en sjukhus fødelse barn sæng- næstan nytt, som blivit kasta till sop bara før att en fram rutan har blivit med en liten krack i det. Jag tog den och återvendade hem med det. Detta menar en barn mindre utan en sov sæng i vilken tredje varldens sjukhus det blir eventuelt som få mina gava containers- detta sæng som jag kjorde hem till min kællaren blir snart en glad gørande element i en samhellet eller i en humble fatiga familj nagonstans i planet Earth.
Så att dær kommer en olika massa magisk och livs værdiga saker, manga som kom helt naturelt och gratis. Men det e vi mænniska som altid settes en høg pris på dem.
Idag betala vi redan før vatten (som kommer helt gratis och surplus fra nature)- i England (london) kan man inte få tag i rena vatten men blir snabb erbjudit en flaska vatten till sælgs æven nær man spisa i en restaurang, så måste man endå betala extra før en glass vatten. I Stockholm få man det gratis oansett om man køpte mat eller ej - fræscha vatten e every man rettighet tror jag garna. dær finns manga andra stælle som kanske har en såna exempel med, men London e mycket exemplarist! sen svara dem altid nær jag kritisera dem då nær man bodde dær- om att "alla tourister få en glass vatten av dem så kommer dem inte har tid till nagot anat hela dagen æn att ger fræscha vatten till tørstig folk" ( men det dær e det som e ju ett job faktist svarade jag altid - joo att tar hand om tørstiga, sjuka eller sultne mænniksa. då frågar jag altid med om vad deras Mayor har gjort att ser att folk kan få en gratis fountain som tillkommer med gratis vatten i varje tredge gatan eller 6te gaten sedan dem har en høg influx av turister eller folk i landet? då sæger dem altid " ja det en jætte brilliant ide men du måste sæger detta till Mayorn sjælv, anars komme dem aldrig gøra det, att sælja vatten e ju en del av national inkomst fra turismen. så altid læmnade jag dessa opinion contributors med att skaka huvud - att folk trivs med att stænga av acess till rena livs givende vatten bara før att create - a artificial sacrcity och eventuelt utnytjer tørstig folk och kænna peng på en naturlig gratis jords element som H2O. jag hant inte med den dær projekt med iden till mayorn då ianan jag återvende till Norge att tar hand om mina barna och bisniss nagra årsen.

Ja, så vad jag snacka om e, att snart kommer rena luft och oxygen blir en taxmans næsta target. Jag lovar, sæger inte att har kommer GM igen... Bara har koll kompis, och sen hjelp med att snacka ut snart nær det børja att hænda framfør allas øpnnat øgonen.

Det har redan varit ett exempel i Tokyo då nær folk gick runt med nose protector och nagra køpte rena luft då efetr gift var slæppt i samhellet av nagra onde extremist eller kommer dem hitta en særkilt exempel eller ursækt med.. Klima saker blir mer och mer ignorerat samt finns folk som vill garna kænner peng med vad som helst som e møjligt i varlden.
We must endå remain at the watchout, vi måste har koll altid på dessa typ, redan i Norge finns slavsex sæljare, en massa idioter som kjøper sex av alla som møjligt, mæn, kvinner och unerårig, sexkøp e en del av skit som e accepterad dær elelr hær, manga vanligt ung och ældre tjejer blir bundat i sex slaveri utan att veta om det, en massa sjuka pervert som sjælv e høg personer i deras politi, jurist, politier som utnytjer sexkøp och vanliga innocent tjerejer som vælgjer se\ig att har och bygga deras familj men dem blir pressat i horeri mot deras onsker och mot deras familj tænker eller familj bildning onsker (holla på med att samlar namner till dessa typ av folk och sen skcikas det till UN sjælv sedan man kan ej litar på de som sitta på høg i systemet. Kom ihåg då nær en massa folk høga tjænstemænn var sjælv inblandat i barn abuses i Belgium. memories live fresh enough and the shock remains- dere som kom ihåg detta. This type of people finns och trivs i dag runt om i Europa and sadly in Norge och Sverige med. FF!

Joo grabbar - Vi måste endå rensas varlden på alvar min Kompiser, på alvar måste vi tænka igen och førsoka så hard som vi kan att gøra om i hela nivån før att Jorden av idag mmmm - Stænkas! Sant!

Impromptu cut from one of Grandmystics coming books. Books from spiritualiy, to G8 misadventures with the world poors and underpriviledged, romance novels and so on. Read my book and share my light with me. you do not have to agrree with me at all times but isnt that the meaning of healthy commiserating be it in person or verbal or via writing. Please always feel free to contribute additional thoughts to my societal contributions. Togheter we will make things right!