Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Teoretisk korsning. Reply To: Teoretisk korsning.

#469176

herr-j
Member

@Maskin_Nr_9 wrote:

Just Big-Bud är ju känd för att vara ett reklam-jippo, det är en hel del seedbanks som säljer något som inte alls är Big-Bud, har fortfarande inte fått fram infon om var den riktiga finns att köpa. B-52 gav mig lite mindre än C99, men det kan ju bero på att B-52 kom från Nirvana och C99 från Joey Weed, bättre urval av föräldrar kanske. Båda två ger ett bra rus, den ena skunkigt rus, den andra ett rus lite starkare än NL. samt kompakta buds (vill inte ha fullt med smulor i botten av burken). Vill oxo veta vilket rus Thypoon har, den luktar inget om stammen o bladen men själva budsen luktar söt fruktig sativa. Om det är nån som ska köpas för mig så är det Somango+Superskunk från Sensi.

Har massor med planer Prio 1 är korsningen Big ryder. Följt av White ryder. Eftersom jag lyckades fixa en 100% af thyfonne så skall dessa avkommor korsas ytterligare en gång till måste säga att det var grym pheno skillnad på thyfoone. Kanske man skulle korsa in C99 med thy c99ans egenskaper är ju att den blommar klart riktigt snabbt och har till stordel sativa i sig. Har bara ett problem utrymme.