Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Johnnyruckers LR! [paj kamera 27/7!!] Reply To: Johnnyruckers LR! [paj kamera 27/7!!]

  • johnnyrucker

    Member
    2005-06-28 at 09:38

    Riot
    Chili växer ganska snabbt och är väldigt enkla att ha å göra med.
    Om du undrar varför mina ser ganska glesa ut är det för att jag glömde ta in dom en gång när vädret blev uselt. Kallt och blåsigt. Då var det inte så mycket kvar av vissa. Men dom är starka och kommer igen :D

    sacrificial_herbalist, Bearo
    Jag vet inte om det är så, men det ska vara nån slags korsning i alla fall. Det är min bror som sått dom, så jag vet inte riktigt. Jag ska höra med honom senare 8)

    PurpleHaze
    Nu har ju jag inga långa stora odlingsbänkar, men jag har planterat mina 8 damer i en balja som rymmer runt 40liter. Det räcker gott å väl till mina damer. Enda kruxet är att baljan är ganska djup och därför står dom ganska trångt. Men rotutrymme har dom…

    Hasis
    Det blir flera odlingar utomhus har jag bestämt mej för. På två ställen ska jag bara ställa en hona och en hane för att producera frön. Sen blir det ju en odling i fjällen också :D

    Lonewolf
    Ja, visst ser det ganska frestande ut, ska bli kul att höra hur det går för dina småttingar 😉

    Fler bilder kommer när det har hänt nåt!
    Det är i alla fall väldigt roligt med lite respons :P
    Ta´t lugnt
    /Johnny the rucker