Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen De arbetslösas tråd Reply To: De arbetslösas tråd

#490445

reaper
Member
Drullper wrote:
weedman wrote:
va?

Har du læst tråden?

Finns ju anvændare som tycker att det ær soft att ligga hemma och vakna sent på dagen och røka en holk på andras bekostnad, och skita i att ge tillbaka nåt till samhællet.

Ok sure, ska vara trevlig mot dom 🙄

Jo, jag har läst tråden. Men vem vinner på att vi kallar varandra äckliga. Tror du personen som valt att leva på oss andra blir mer benägen att ta del och bidra till det gemensamma om vederbörande blir kallad äckel? Självklart är systemet som sådant sjukt, men vi får vad vi röstar på. Tro inte att jag försvarar beteendet men åter igen, vad vinner vi på att kalla varandra äckel.

Quote:
A.7. Inga kränkande inlägg eller förtal.
(Mobbning, personangrepp, rasistiska, sexistiska eller på andra sätt kränkande inlägg tillåts inte.)

A.8. Ha en vänlig attityd och håll diskussionerna på en rimlig nivå.
(Allmän netikett gäller även på Swecan. Läs på om netikett.)

ksmb wrote:
Har försökt få dom att bekosta ett E-kort så jag kan köra tradare, men dom störtvägrar.

Ok, ang æckliga så så hittar jag inte vem som skrivit det, men jag blev bara lite sur och trodde du førsvarade alla som tycker att det ær slappt att sitta hemma och røka en fet varje morgon, kændes som om du hoppade på HugeHefner med din inlægg.

sry, missførstånd