Ett svenskt cannabisforum Forums Swecan Om Swecan Moderators agerande? Reply To: Moderators agerande?

  • powerpuffgirl

    Member
    2008-07-09 at 21:20

    Det var jag som var skyldig denna gång. Vet att jag kanske borde ha raderat onödiga inlägg i stället för att slänga hela tråden, men, det var kanske inte heller den tråd som jag absolut ville behålla heller.

    Som jag påpekade – vissa ämnen riskerar alltid förr eller senare att spåra ur. Det kan gälla homosexuellas rätt att adoptera barn, vilket parti man röstar på, om man ska ha dödsstraff eller om man ska ha rätt att välja abort om man vet att barnet man väntar har en funktionsnedsättning. OK, alla dessa teman har inte varit uppe på tapeten på Swecan, men jag vill bara visa på vad som är lätt att det sker om man startar en tråd om rastafaris eventuella rasism eller inte.

    Frö har inte begått något fel som startar en sådan tråd, men spårar den ur och börjar innehålla skräpinlägg, så är det kanske inte den första bästa tråd jag rensar upp i, utan jag slängde den.

    Sorry for my mistake, men kände att jag ville förklara “hur fan jag tänkte” :)

    Kramar PPG