Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen LEafman present åt mig :)

  • LEafman present åt mig :)

    Posted by juckmuck on 2008-02-01 at 17:42

    fick det då jag hade bställt stickling pulver och det hade inte kommit med i paketet och dröjt länge så då lag dom med denna present:)

    dsc00463bk1.jpg

    replied 16 years, 2 months ago 5 Members · 8 Replies
  • 8 Replies
  • reaper

    Member
    2008-02-01 at 18:37

    Hehe kul med presenter!

    Jag tycker att Sensi Seeds logga är väldigt classy, håller du inte med?
    Tror att jag lyckades urskilja namnet Mexican Sativa 😆 ? Någon erfarenhet av denna strain? Har alltid tyckt om allt med namnet sativa :D

    MVH koral

    PS: Vill inte länka till andra forum, men googla namnet så ser du snabbt ett massor smaskiga bilder!

  • juckmuck

    Member
    2008-02-01 at 18:59
    koral wrote:
    Hehe kul med presenter!

    Jag tycker att Sensi Seeds logga är väldigt classy, håller du inte med?
    Tror att jag lyckades urskilja namnet Mexican Sativa 😆 ? Någon erfarenhet av denna strain? Har alltid tyckt om allt med namnet sativa :D

    MVH koral

    PS: Vill inte länka till andra forum, men googla namnet så ser du snabbt ett massor smaskiga bilder!

    japp det är mexican sativa :) glömde säga det i första tråden…jag har ingen aning om hur dom ser ut eller växer så ska googla fram eller så pm:ar du fast mig ett forum som eller topic där nån odlar som har det jävligt snyggt och bra gjort :) jag har noll erfarenhet av denna måste jag säga då jag är själv indicapojke :P joo deras logga ser ut som den skulle ha blivit gjord på 1970 kanske för ser så classy ut som du sa…med andra ord dom gör reklam för sig redan med den logga och visar att dom hållit på lääänge med fröframställning och funkar än idag så man får sig en trygghet att man inte behöver ooroa sig att slänga pengar på skitfrön…så tycker jag loggan hänvisar till :) men ska testa och googla lite :)

    edit:googlade lite och fy fan vilka nam nam bilder det kom fram…VILL HA

  • cainite

    Member
    2008-02-01 at 23:50

    den var MUMSIG! kanske nåt å kolla upp ordentligt ;)

  • reaper

    Member
    2008-02-02 at 00:25

    Ja, säga vad man vill men leafman är fanimej bra! :)

    Har handlat därifrån många ggr och varit mer än nöjd varje gång..synd att det inte tar CC´s längre. :(

    Eller gör dom det igen?

    MÅ bäst…

  • weedislife

    Member
    2008-02-02 at 05:07

    nope det går ju via paypal men dom borde sattsa på cc betalning hade ju lätt blivit mer beställningar då pga smidigheten. Och mina beställningar från lefmann har alltid gått bra och smärtfritt beställde 2 coolshades och dom hade bara 1 i lager så jag fick vänta 2 veckor och när jag fick paketet hade jag också en present så STOORT plus lefmann.

  • reaper

    Member
    2008-02-02 at 07:26

    Nja..alltså det jag menade mend CC var paypal vilket blev avstängt för dem tidigare pga de sålde CB frön…hur betalades det i denna order?
    *nyfiken*

    Må bäst…

  • juckmuck

    Member
    2008-02-02 at 14:41
    stonErollEr wrote:
    Nja..alltså det jag menade mend CC var paypal vilket blev avstängt för dem tidigare pga de sålde CB frön…hur betalades det i denna order?
    *nyfiken*

    Må bäst…

    jag brukar betala med nätbank alltid men nångång då man köper frön så med kort…och det blev betalt med nätbank åt leafman :) nu då jag bestälde från head/nature så drog jag med kort och dyyyyrt blev det…så nätbanken brukar vara bäst så sparar jag alltid mina betalnigar så kan jag kolla upp..är ju lite skit då det tar några dagar förrän det är in på deras konto men vad kan man

  • spinoza

    Member
    2008-02-02 at 15:20
    koral wrote:
    Jag tycker att Sensi Seeds logga är väldigt classy, håller du inte med?

    Absolut snyggaste loggan !!!

Log in to reply.