Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Kommer du att avge något nyårslöfte?

  • Kommer du att avge något nyårslöfte?

    Posted by reaper on 2003-12-29 at 00:25

    Kommer du att avge något nyårslöfte och i så fall vad? Och – tror du att du kan hålla det??? 😆

    GOTT NYTT ÅR!

    Kram,
    BlondBimbo

    replied 20 years, 3 months ago 5 Members · 14 Replies
  • 14 Replies
  • unkas

    Member
    2003-12-29 at 11:36

    Ja, att hålla mig till kvalitetsröka iställer för gatustandard (samt lite andra roliga substanser). Om jag komer kunna hålla det? No problem! :mrgreen:

  • reaper

    Member
    2003-12-29 at 12:00

    Svar ja! Mitt nyårslöfte kommer faktiskt inte att ha något att göra med cb. I stället kommer det att vara: jag ska vara snällare mot min lillebror och sluta hacka på honom för att han spelar dator hela tiden :D . Lite tråkigt nyårslöfte kanske men han blir ju ledsen av att jag retar honom så det ska ta sluy! :D
    Fred

  • kinky-afro

    Member
    2003-12-29 at 12:10

    Jag skall röka mer, dricka mer, sitta mer framför datorn och försöka gå upp ett par kilo. Dessutom tänker jag träffa vänner och släkt mindre, försöka tjäna färre pengar och sluta upp med att vara trevlig mot folk.

    Tror ni jag lyckas..?

  • reaper

    Member
    2003-12-29 at 12:12

    Mitt nyårslöfte blir nog att aldrig mer ge ett nyårslöfte. Tror jag har goda möjligheter att hålla det!

  • dumle

    Member
    2003-12-29 at 12:20

    Utöva fysisk aktivitet (har hittat något som jag tror passar mig), mindre datorsittande, mer tid åt läsning och meditation.
    Byta ut min kost från slarvig vegitarisk kost till helnyttig vegankost.
    Funderar på att klippa mig också… :)

  • reaper

    Member
    2003-12-29 at 12:55

    dra ner till helgrökande och hålla mej borta från annat samt styra upp min ekonomi. det sista har jag nästan redan klarat men det första är det som är det svåra..har ja lite flyt så klarar det sig :D

  • reaper

    Member
    2003-12-31 at 00:10

    Hm.. men det skulle i så fall bli att släppa det förflutna och utrota varje litet spår av misantropi i min själ.
    Må alla era önskningar gå i uppfyllelse!

  • reaper

    Member
    2003-12-31 at 05:00

    Försöka sluta spamma forum i drogpåverkat tillstånd 🙄 :

  • reaper

    Member
    2003-12-31 at 10:27

    @betongungen wrote:

    Försöka sluta spamma forum i drogpåverkat tillstånd 🙄 :

    NEJ! Hoppas att du inte kan hålla dej, jag gillar dina inlägg i drogpåverkat tillstånd :shaking

    Underhållning förnöjer!

    A

  • reaper

    Member
    2003-12-31 at 17:50

    jag gillar också dina flummiga inlägg 😉
    tror inte jag ska avlägga nåt nyårslöfte, man kan väl ändra på sig fast det inte e nyår?

    gott nytt år på er

  • reaper

    Member
    2004-01-01 at 00:59

    Mitt nyårslöfte blev att jag inte ska göra en enda elak gärning detta nya vackra år, och samma som förra året, jag ska inte ta tyngre droger än cb!
    Fred!

  • reaper

    Member
    2004-01-01 at 12:09

    Mina nyårslöften:

    *Utvidga mitt kontaktnät i nya staden till ett stabilt, trevligt ett.
    *Ha sex med en kvinna med utlänskt påbrå.
    *Verkligen styra upp den gigantiska uteodlingen jag planerat till sommaren.

    8)

  • reaper

    Member
    2004-01-01 at 12:13

    Sluta dricka alkohol (satans fulknark)

    Samt ta studierna på allvar!

    Om jag kommer hålla det? Inte en chans, jag ger mig själv 2 veckor, max. 😆

  • gonzoeliac

    Member
    2004-01-01 at 16:00

    jag ska, någon gång under året, Försöka bli vegitarian… får se hur det urartar sig…

Log in to reply.