Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Presentationer bättre sent än aldrig!

  • bättre sent än aldrig!

    Posted by joxer on 2005-04-14 at 08:29

    Hejsan alla glada haschare :D jag har vart aktiv medlem här i snart 2år men har aldrig orkat presentera mig, kanske för att ja inte haft någon klar bild på vem jag är 🙄
    men nu börjar ja hitta mig själv, ja är en kampsportare med allt det innebär, dvs skumma filosofier ömma leder samt förkärlek till super hemliga dödsgrepp 😮
    Har precis tagit en liten brejk i rökandet pga problem med lagens långa lem men kommer nog börja knarka snart igen :) denna paus har vart skön just för att få tillbax lite av närminnet o komma igång med jobb o sådant igen, har tyvärr ingen odling på g men planerar lite stealth krejer till sommarn så.

    replied 19 years ago 4 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • nesta

    Member
    2005-04-14 at 10:12

    Var hälsad du store krigare….

    Nesta

  • reaper

    Member
    2005-04-14 at 18:46

    Måste man presentera sig, även fast man är Ganjaman? ;)
    Lite mer information vill vi ha om det nu ska vara presentation.
    Gillar du kattungar t.ex? Tankar och intressen. :D

  • finn

    Member
    2005-04-14 at 20:29

    Kakashi Sensei =)

  • joxer

    Member
    2005-04-17 at 19:21

    mina tankar går mest åt min kampsport,(Bjj, grappling o lite shooto) går o tänker moves o nya vinklar hela dagarna, har tom gått så långt att ja fixat hem massa brottarmattor som jag sover på 😆
    nä men allvarligt så ere bra för ryggen, har lite problem me den,
    jorå kattungar e söta men skulle nog inte hinna med några känns som ja skulle glömma bort o ge dom mat 😳
    när ja inte jobbar eller tränar så brukar ja jaga tjejer(inte bokstavligt då) o röka stora spliffar me polarna :P

    edit: glömde att ja brukar spendera mycket tid framför datan med antingen musik (lyssnar mest på hiphop o psytrance) o att glo på figghting, mest pride och ufc men även lite shooto o k-1 ibland

Log in to reply.