Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling World trading – Ruderalis Indica

  • World trading – Ruderalis Indica

    Posted by reaper on 2005-04-13 at 20:51

    Hejsan!
    Tänkte dra igång en utomhusodling i sommar, först tänkte jag sätta en strain tex Early Girl eller ngt liknande och senare köpa lite lowryder frön i mitten av juni och sätt ut dem med.

    Men nu till min fråga. Jag behöver fröna fort så jag kan vegga upp dem en tid innomhus. Så min fråga är som rubriken lyder, kan men beställa Ruderalis Indica från WorldTrading och vara säker på att dem är i lika bra kvalite som te x hos SD?..

    Att jag får varorna tvivlar jag inte på eftersom det är på postförstått.
    Tänkte beställa redan imorgon.. Ser gärna ett snabbt svar av någon vänlig människa här på forumet.

    A just det ;).. Ruderalis Indica funkar la bra utomhus ? .. som jag har förstått det så ska det gå bra att odla den här i svergie?!..

    ha re bra där ute!

    //Enzym

    replied 18 years, 8 months ago 4 Members · 8 Replies
  • 8 Replies
  • lays

    Member
    2005-04-13 at 22:44

    Men nu till min fråga. Jag behöver fröna fort så jag kan vegga upp dem en tid innomhus. Så min fråga är som rubriken lyder, kan men beställa Ruderalis Indica från WorldTrading och vara säker på att dem är i lika bra kvalite som te x hos SD?..

    Bord rimligt vara samma kvalite som SD eftersom dom köpt in det därifrån?!
    Och det blir billigare för dig att beställa från SD, och vad jag hört är dom rätt snabba med leverans.. :)

  • reaper

    Member
    2005-04-14 at 05:30

    Jag beställde från Worldtrading i förrgår. Igår ringde dom(!) och sa att dom hade skickat mitt paket och sa att jag kunde hämta det imorgon(idag). Jag beställde en massa saker såsom bong, pipa, rökelse, frön m.m.
    Så det är snabb leverans tid iaf! 😉
    2 dagar är ju rätt hyfsat ändå? :P

  • reaper

    Member
    2005-04-14 at 07:34

    okej.. hehe jaa då är det inte så mkt att fundera på då!..
    här ska det beställas :D

    //Enzym

  • reaper

    Member
    2005-04-14 at 09:23

    Har själv beställt från World trading och jag har alltid fått leveransen inom 48 timmar, såvida det inte är en helg, och kvaliten på varorna är god enligt min åsikt…

  • maja

    Member
    2005-04-14 at 19:58

    Har också beställt ifrån World och fröna kom ganska fort :D Men sen har jag ju chansen att hämta ifrån butik också :D Bara att ringa och åka och hämta :P 8) peace

  • reaper

    Member
    2005-04-14 at 20:50

    @EnZym wrote:

    okej.. hehe jaa då är det inte så mkt att fundera på då!..
    här ska det beställas :D

    //Enzym

    Lycka till med odlingen! 8)

  • reaper

    Member
    2005-04-15 at 07:30

    tackar :).. Hoppas denna strain funkar i son 3 :D..

    Detta blir min första odling efter snart 1 års läsande på internet.

    Skall nu bara upp ut i vildmaken och leta upp 15 härliga plaster för mina plantor.

    Någon som har erfarenhet av denna strain utomhus?

    //Enzym

  • biologen

    Member
    2005-08-11 at 17:36

    Hur går det?

Log in to reply.