Ett svenskt cannabisforum Forums Lokala forum Swecan Skåne Får, man eller får man inte?

  • Får, man eller får man inte?

    Posted by reaper on 2003-05-07 at 23:12

    Snackat på mirc en hel, i #swecan på eu.slashnet.org ..
    Om de här me fixa röka, kan va svårt ibland osv.. Läste nån stanns här i Skåne forumet att man fick fråga, men vissa säger man inte får de på mirc.. så jag ställer frågan här om man får, eller ej? Alltså, läste igenom det precis, lät lite skumt, men om man får fråga efter här i lokala om någon kan sälja en en bit osv. så.. Bomba nu iunte mig om att jag är snut osv för ingen som tvingar er å svara.. tack..

    Och sen, är de bara jag som skriver här eller? fan gott folk vakna.. bli mer aktiva här inne.. :)

    mvh.. wykz

    replied 20 years, 11 months ago 3 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • jack-the-tripper

    Member
    2003-05-08 at 13:42

    Jag har inte stenhård koll på swecans regler, utan resonerar med sunt förnuft. Det hade troligen inte varit så bra för swecans del om forumet hade blivit känt som en köp/sälj-marknad för olagliga saker. Du kan säkert tänka dig rubrikerna i tidningarna.

    Man kan ju sköta det lite snyggt.

  • gronis

    Member
    2003-05-08 at 13:57
    Jack the tripper wrote:
    Jag har inte stenhård koll på swecans regler, utan resonerar med sunt förnuft. Det hade troligen inte varit så bra för swecans del om forumet hade blivit känt som en köp/sälj-marknad för olagliga saker. Du kan säkert tänka dig rubrikerna i tidningarna.

    Man kan ju sköta det lite snyggt.

    hehe det här är swecan skåne. Det kan varken journalister, snutar eller nyfikna föräldrar läsa. Eller?

  • reaper

    Member
    2003-05-08 at 14:45
    gronis wrote:
    Jack the tripper wrote:
    Jag har inte stenhård koll på swecans regler, utan resonerar med sunt förnuft. Det hade troligen inte varit så bra för swecans del om forumet hade blivit känt som en köp/sälj-marknad för olagliga saker. Du kan säkert tänka dig rubrikerna i tidningarna.

    Man kan ju sköta det lite snyggt.

    hehe det här är swecan skåne. Det kan varken journalister, snutar eller nyfikna föräldrar läsa. Eller?

    Hur kan du veta att jag inte är något av det??

  • reaper

    Member
    2003-05-08 at 19:17

    jepp jag förstår nä men jag undrade bara :) .. tack för svaren…

Log in to reply.