Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Så va det igång igen, fan att man inte kan hålla sig … :D Reply To: Så va det igång igen, fan att man inte kan hålla sig … :D

  • vadsomhelst

    Member
    2009-12-30 at 09:48

    @snacke wrote:

    Shue.

    Jag har vist missat din tråd men har läst den nu iaf. Det är mycket fina blommor du har där.
    Kom på en liten tanke/förbättring. Den fläkten du har för att kyla bulben med, hur tror du det skulle funka om du sågar ett hål för den rakt över bulben så att luften går rak upp i utrymmet? Jag har funderat på att göra detta själv men lyckas inte få liv i min CPU fläkt :(

    Lycka till med din fina odling

    Bless

    nej du, jag tänkte samma tanke själv. Men så tänkte jag, ljuset måste ju refläkteras och det går ju inte om man ska sätta cpu ovan lampan :P
    så jag satte den mitt i mot lampan, så att den både kyler plåtrefläktorn
    och sänker lampan & refläktos med hela 8 grader då refläktirn kan bli rätt varm. (förlåt för mitt flummiga svar 🙄 )

    @cthullu wrote:

    Jag som verkligen gillar långa slanka damer (dvs min personliga smak inte är så mycket för scrog eller sog setups) tycker de där sista bilderna var toksexiga

    Blir kul att se nästa odling när det nu blir, uppehåll tills du förbrukat det mesta eller lagt det på is av annan anledning?

    Nejdå bara en paus för att jag måste det, planerar flytt osv så blir lite svårt och hålla uppe en odling då hehe, men snart så ser ni min tredje projekt, men hoppas inte admin plockar veck denna tråden då jag märkt hur min utvekling inom indoor ganja odling bara växer och blir bättre =)
    så hoppas jag får fortsätta visa hur min utväkling går i denna tråden och att andra kan inspereras i vad budjer ger och vad tält och hps ger ^^ ha det

    // mvh en mkt trött Vadsomhelst!