• stol

    Member
    2008-04-26 at 14:06

    Ja de låter ju bra de med Chemon, den är en kandidat tills nästa runda, en bland många 🙄
    Jo jag är medveten att Mikado inte är en ren Indica, den är jag väl lite intresserad av för att den ska vara riktigt snabb och yielda hyffsat. Den ska väl ändå vara mestadels indica, iaf enligt beskrivningen och den fakta jag hittat. Att den blir lång och spretig får dock mig att backa lite, jag har itne så mkt utrymme höjdmässigt sett (jefla snetak) Black Domina har jag heller inte fått nån klarhet i vad den består utav mer än att den är hälften Ortega, Ortega är en clone only ren indica som även är modern till LUI. BD benäms ju som den starkaste indican så jag tar för givet att den är en ren indica, har dock inte snurrat så mkt kring strainen, får väl göra det nu.. Angående Kush å så så är det inget som lockar mig för mkt, känns lite väl hypeat. Dessutom så är ju dom fetaste Kushen clone only i CA.. Känns lite som de är rätt omöjligt att få tag på en sån. Hade ju dock inte tackat nej till en Bubba Kush stickling..

    Jag funderar även lite lätt kring ett par landraces, något från marocco eller nepal hade ju vart fint, är medveten om att nepaleser och maroccaner inte är rena indicor heller, men dom är ju inte mindre lockande för de. Mazar-I-Sharif har jag oxå tänkt lite på.