Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Drogfri!! Reply To: Drogfri!!

  • reaper

    Member
    2004-10-18 at 04:21

    Efter som cannabis är psykiskt beroende framkallande och inget annat så är det enbart personen i fråga som kan säga hur det är. PS : cannabisgloriferingen tycker jag enbart är jobbig. Det känns som om alla behöver skydda sitt bruk hela tiden så fort någon skriver något så kommer alkohol in i bilden ja alkohol gör mer direkta fysiska skador på din kropp, men att orka dricka sig full varje dag är mycket jobbigare än att röka varje dag. Det är så lätt o röka en joint inge bakis eller nåt man blir bara lite seg dagen efter och då kan man ju köra igen. Men efter en fylla så vaknar ialf jag helt mörbultad och tanken på alkohol äcklar mig. Alkohol förändrar heller inte psyket på samma sätt. Cannabis är DÅLIGT det borde ju alla kunna inse till att börja med det är en drog det är inget bra med det. Sen är det ju helt underbart att vara påverkad av drogen och röker man måttligt och sköter sig så behöver inget gå fel. Men varenda kotte här känner väll ett flertal cannabis missbrukare , då menar jag folk som röker varje dag och så sjysta softa personer men ändå missbrukare , jag känner ingen alkholist i min ålder.. (än).