Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Sluta med cannabis 14 år bruk! DAGBOK Reply To: Sluta med cannabis 14 år bruk! DAGBOK

  • hashish

    Member
    2011-11-27 at 20:13

    @hasselasse wrote:

    Har själv precis slutat efter 10 års missbruk, sista 7 åren har jag rökt från morgon till kväll dagligen, förutom några korta uppehåll på nån vecka.

    Det värsta är ju dom första tre dagarna, sen tar det nån vecka innan handsvettningarna, frossan och mardrömmarna slutar helt. Jag höll först upp 3 veckor, härom dagen tog jag dock ett par bloss på fyllan, men det gav mig verkligen ingenting, inte ens ett rus..

    Det har aldrig känts mer rätt att sluta, min energi kommer tillbaka, börjar få saker och ting gjort och mitt deppiga mående jag haft mer eller mindre konstant i ett par år känns väldigt långt bort just nu.
    Har insett att jag bara förstört min kreativitet av sättet jag rökt på, helt plötsligt känner jag lust att slå ett ackord på guran igen osv.

    Life, here I come again :D
    Kämpa på Hashish jag gör desamma, det blir bara bättre!

    Hej hasselasse, grattis att du lyckades dra dig ur dimman :clap: Undrar bara hur du mådde eller mår psykisk första tre veckorna och nu ? Sökte du hjälp eller drog dig ur på egen hand? Jag känner mig riktig nere efter att jag slutade bruka cb… Fattar inte varför, men jag känner mig orolig hela tiden …